Ook nu geldt onze normale levertijd. Geen zorgen, wij hebben onze retourtermijn tot 60 dagen voor u verlengd.
  • De grote plus in plus-size mode | 42-66
  • Achteraf betalen
  • Veilig winkelen
  • 60 dagen retourrecht
Informatie over Corona

Hulp

Waar is de bestelbon?

De functie "Bestelbon" wordt momenteel herzien en zal binnenkort beschikbaar zijn.

Ik wil geen catalogus meer ontvangen. Ik kijk wel via de website.

U kunt hiervoor een e-mail sturen.

Ik heb mijn levering nog niet ontvangen.

Kijk voor de status van uw openstaande bestelling op Mijn Account. Heeft u hier geen toegang toe dan kunt u zich hiervoor aanmelden via onderstaande link of u kunt ons een e-mail sturen.

Wilt u mijn adresgegevens uit uw bestand halen?

Het spijt ons dat u niet langer onze catalogi wilt ontvangen. Wij doen er uiteraard alles aan om onze klanten tevreden te houden.
Graag willen wij weten waarom u uit ons bestand wilt. Kijkt u liever op internet? Ben u niet tevreden over ons of vindt u het aanbod catalogi te veel. In het laatste geval bestaat de mogelijkheid om alleen 2 keer per jaar de hoofdcatalogus te ontvangen.
Door vroegtijdige selectie kan het voorkomen dat u nog een aantal catalogi ontvangt.

Hoe kan ik de catalogus thuis ontvangen?

U kunt een catalogus aanvragen via onderstaande link: Catalogus aanvragen.

Waar kan ik op de website de maattabel vinden?

Om uw juiste maat te bepalen verwijzen wij u naar de onderstaande link voor onze maattabel.

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Het artikel dat u wilt retourneren kunt u binnen 14 dagen, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, terugsturen.
Voor een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending vragen wij u de pakbon, voorzien van de reden van retour, tezamen met de zending terug te sturen. Vergeet ook niet de retoursticker op uw pakket te plakken zodat wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening kunnen nemen.

De nieuwe bestelling kunt u op de achterkant van de pakbon vermelden, telefonisch of via internet aan ons doorgeven voor een snellere verwerking.

U kunt uw retourpakket via het postkantoor terugsturen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze artikelen worden over het algemeen binnen vijf werkdagen bij u afgeleverd. Als een artikel niet op voorraad is kan de levertijd afwijken.

U kunt de status van uw uitstaande bestelling nazien op Mijn Account.

Als uw pakket verstuurd is uit ons magazijn, ontvangt u een e-mail met daarin een zendingsnummer. Hiermee kunt u op de website van DHL nakijken wanneer uw pakket geleverd wordt.

Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Het artikel dat u wilt retourneren kunt u binnen 14 dagen, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, terugsturen. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u de artikelen heeft ontvangen of de bestelling heeft herroepen.

Voor een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending vragen wij u de pakbon, bij voorkeur voorzien van de reden van retour, samen met de zending terug te sturen. Vergeet ook niet de retoursticker op uw pakket te plakken zodat wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening kunnen nemen.

U kunt uw retourpakket via het postkantoor terugsturen.

Adresgegevens verwijderen i.v.m overlijden van klant.

Om het overlijden van een van onze klanten aan ons door te geven, kunt u ons een e-mail sturen.

Wij verzoeken u de naam van de klant, het klantnummer en de geboortedatum aan ons door te geven. Graag vernemen wij ook de gegevens van de contactpersoon.

Een artikel is niet naar wens. Kan ik dit retour sturen?

Bent u niet helemaal tevreden over een artikel? Dan kunt u het binnen 14 dagen in de originele verpakking samen met de pakbon terugsturen met behulp van de bijgesloten retoursticker.

U kunt uw retourpakket via een DHL parcelshop terugsturen.

De kosten voor de retourzending nemen wij voor onze rekening.
DHL parcelshops

Graag het retourbewijs bewaren tot dat u een e-mail van ons heeft gekregen dat wij het pakket werkelijk retour hebben ontvangen.

Hoe kan ik contact opnemen met Klingel?

Klingel is bereikbaar via e-mail, telefoon,schriftelijk en per fax.

Meyer Mode
Postbus 200
2600 Berchem
Telf : 070 - 23 39 92
Fax : 070 - 23 39 30

U kunt een e-mail sturen.

Betaling

Bij Meyer Mode heeft u de keuze uit meerdere betaalmethoden. U kunt betalen via een overschrijvingsformulier, een kredietkaart en PayPal; u kunt ook kiezen voor betalen in termijnen of betaling bij aflevering ofwel rembours.

Kopen met kredietkaart
Meyer Mode biedt u de mogelijkheid om online gemakkelijk en veilig met kredietkaart te betalen. Bij facturatie zal uw kredietkaartrekening worden belast met het bedrag van de bestelling. Uw persoonlijke gegevens (adres, klantnummer, bestelgegevens etc.) worden bij ons uit alle formulieren door middel van de zogenaamde SSL-techniek (Secure Locket Layer) gecodeerd overgedragen. Daarmee zijn de gegevens beveiligd tegen toegang van onbevoegden. Meer informatie over ons SSL-certificaat vindt u onder "Gegevensbeveiliging". Wanneer u uw online bestelling met kredietkaart wilt betalen, kiest u tijdens het bestelproces voor "Betalen met kredietkaart" en vervolgens de gewenste kredietkaart. Wij accepteren VISA en MasterCard. Aan het eind van het bestelproces hebben wij de volgende informatie nodig:

  • Kaartsoort
  • Kaarthouder
  • Kredietkaartnummer
  • Het uit drie cijfers bestaande controlegetal dat u op de achterkant van de kredietkaart vindt
  • De vervaldatum van de kredietkaart

Betalen in termijnen: iedere maand een minimum bedrag betalen.
Als u kiest voor gespreid betalen in maandtermijnen, krijgt u bij Meyer Mode in feite een kredietopening waarover u vrij kunt beschikken. Vervolgens betaalt u elke maand een minimum bedrag, meer aflossen mag altijd. Het minimum maandbedrag is afhankelijk van het totaal verschuldigd blijvend saldo. In dit bedrag zit een gedeelte rente en een gedeelte kapitaalaflossing. Zie ook het voorbeeld hieronder.

Iedere maand een duidelijk rekeningoverzicht
Zodra u hebt gekozen voor gespreid betalen in maandtermijnen, ontvangt u van ons iedere maand een rekeningoverzicht, waarop duidelijk staat aangegeven wat u besteld en betaald heeft, welk totaalbedrag u nog moet betalen en welk minimumbedrag u die maand dient te betalen. Natuurlijk mag u ook meer dan het minimumbedrag betalen. Of alles ineens.

Betalen in termijnen: iedere maand een minimum bedrag betalen.
Als u kiest voor gespreid betalen in maandtermijnen, krijgt u bij Meyer Mode in feite een kredietopening waarover u vrij kunt beschikken. Vervolgens betaalt u elke maand een minimum bedrag, meer aflossen mag altijd. Het minimum maandbedrag is afhankelijk van het totaal verschuldigd blijvend saldo. In dit bedrag zit een gedeelte rente en een gedeelte kapitaalaflossing. Zie ook het voorbeeld hieronder.

Iedere maand een duidelijk rekeningoverzicht
Zodra u hebt gekozen voor gespreid betalen in maandtermijnen, ontvangt u van ons iedere maand een rekeningoverzicht, waarop duidelijk staat aangegeven wat u besteld en betaald heeft, welk totaalbedrag u nog moet betalen en welk minimumbedrag u die maand dient te betalen. Natuurlijk mag u ook meer dan het minimumbedrag betalen. Of alles ineens.

Representatief voorbeeld van een kredietopening voor onbepaalde duur
Kredietlimiet & opgenomen bedrag: € 500,- Theoretische looptijd: 20 maanden Aflossing: 12x € 30,- & 7x € 25,- en 1x € 6.62 Maandelijkse vaste debetrente: 0,835% Jaarlijkse kostenprecentage: (JKP) 10,50%

Let op! Geld lenen kost ook geld!

Kopen via overschrijvingsformulier
U kunt ook in één keer betalen met een overschrijvingskaart. Al u kiest voor deze optie ontvangt u samen met uw bestelling een betaalformulier, waarmee u uw bestelling ineens, binnen 14 dagen, kunt betalen.

Kopen via PayPal
PayPal is een veilige en gemakkelijke manier om online te betalen. Om gebruik te kunnen maken van PayPAl opent u een gratis PayPalrekening. Hierna kunt u via uw computer, tablet of smartphone altijd en overal met alleen uw e-mailadres en wachtwoord veilig online betalen.

Rembours
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling te betalen wanneer deze afgeleverd wordt. U betaalt het bedrag, tot een maximum bestelbedrag van € 1.000,-, dan contant aan de bezorger. De kosten voor rembours bedragen € 5,-.


Contact
070-344230(0,30 Cent/min) Wij beantwoorden uw vragen graag van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.
BETAALMOGELIJKHEDEN
  • Overschrij- vingsformulier
  • Maand- termijnen
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
UW VOORDELEN
  • Altijd de juiste maat
  • Perfecte pasvormen
  • Veilig betalen
  • Topprijzen
  • 14 dagen bedenktijd
VEILIG WINKELEN
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
WIJ VERZENDEN MET
  • BPost
De btw is bij de vermelde prijzen inbegrepen. Verzendkosten € 4.95 per bestelling.